Det finns många frågor som går i huvudet på en när man tänker på ekonomisk förvaltning. Vilka ska jag kontakta? När ska det ske? Vilken information är viktig att ha innan jag kontaktar företaget? Och kanske den viktigaste frågan av dem alla: hur går det till överhuvudtaget?
Som du förstår är det mycket att ha i huvudet innan du kontaktar en redovisningsbyrå med inriktning mot ekonomisk förvaltning. När det kommer till löpande bokföring är det livsviktigt att hålla reda på kvitton och underlag. Men det lönar sig i slutändan när du kommit i kontakt med en firma som passar med dig som handen i handsken!
Vilka tjänster ingår ekonomisk förvaltning?
Det är en hel del tjänster som ingår i och kännetecknar ekonomisk förvaltning. Det är allt ifrån budgetering, Årsredovisning och bokslut, hantering av påminnelser, pantsättning och lägenhetsregister till Inkomst-, moms- och skattedeklarationer.
Sen går det även att lägga till likvidationsbudget, inkassohantering och kreditupplysningstjänster. Finns även tjänster för hantering av kön till parkeringsplatser och garage om det är av intresse.
Det finns som du förstår mycket tjänster för er som fastighetsägare, bostadsrättsförening eller företag att välja mellan. Vi startar dialogen med att komma fram till ett paket och upplägg som passar er så bra som möjligt. Alla kunder har olika behov och förutsättningar så vi jobbar ständigt med att anpassa oss till er verksamhet så mycket som möjligt.
Förvaltning i hela Sverige
Denna förvaltare utför ekonomisk förvaltning i hela Sverige. I och med att arbeten inte kräver någon fysisk kontakt, finns det stora möjligheter för Stockholmsfirman att ta sig an arbeten hela vägen från Trelleborg till Jokkmokk.
Företaget utgår från Stockholm så det är främst i huvudstaden som de vill ta sig an arbeten. Speciellt när det kommer till bostadsrättsföreningar där det krävs lite fysisk kontakt. Det är en firma som uppskattar alla typer av kunder men som samtidigt älskar den professionella friheten med ansvar som ges av företag.